شنوایی بازار محصول خرده فروشی عمده فروشی

شنوایی: بازار محصول خرده فروشی عمده فروشی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری شرایط بد مالی بازیگران را به گزینش اشتباه مجبور می‌کند/ از هنرمند افسرده نمی‌ت

بازیگر فیلم “رگ خواب” گفت: بعضی بازیگران به خاطر شرایط مالی مجبور به گزینش بعضی آثار می شوند که آن گزینش نادرست هنگامی که تکرار شود معیارهای آن بازیگر را عوض کر

شرایط بد مالی بازیگران را به گزینش اشتباه مجبور می‌کند/ از هنرمند افسرده نمی‌ت

کوروش تهامی: شرایط بد مالی بازیگران را به گزینش اشتباه مجبور می کند/ از هنرمند افسرده نمی توان توقع خلاقیت داشت

عبارات مهم : ایران

بازیگر فیلم “رگ خواب” گفت: بعضی بازیگران به خاطر شرایط مالی مجبور به گزینش بعضی آثار می شوند که آن گزینش نادرست هنگامی که تکرار شود معیارهای آن بازیگر را عوض کردن می دهد.

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با میزان، درخصوص پرسشها همیشگی نبود فیلمنامه خوب در سینمای کشور عزیزمان ایران گفت: مسئله مهم فیلمنامه نویسی در سینمای کشور عزیزمان ایران است که معمولاً فیلمنامه ها تک محور نوشته می شود در صورتی که فیلمنامه نویسی استاندارد به صورت گروهی نگارش می شود.

شرایط بد مالی بازیگران را به گزینش اشتباه مجبور می‌کند/ از هنرمند افسرده نمی‌ت

وی به همین جهت افزود: این فعالیت گروهی نگاهی چند بعدی به فیلمنامه می دهد و باعث می شود که شخصیت ها از پیشینه و سابقه بسیار خوبی برخوردار باشد. من به شخصه راضی نمی شوم در هر فیلمنامه ای بازی کنم. طی یکسال اخیر هشت سریال و کلی فیلمنامه به من پیشنهاد شده است ولی به علت ضعف فیلمنامه آنها را نپذیرفتم.

این بازیگر سینما با اشاره به حضور دوباره خود در سینما تاکید کرد: به عنوان مثال به تازگی در فیلم “اعتراف در دور تند” ساخته احمد کاوری به ایفای نقش پرداختم که به نظرم فیلم فوق العاده ای می شود چون فیلمنامه بسیار محکم و چفت و بسط دار بود.

بازیگر فیلم “رگ خواب” گفت: بعضی بازیگران به خاطر شرایط مالی مجبور به گزینش بعضی آثار می شوند که آن گزینش نادرست هنگامی که تکرار شود معیارهای آن بازیگر را عوض کر

وی راجع به کمرنگ شدن بازیگران با تجربه و مسن سینمای کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: از نظر من متاسفانه گزینش های بازیگران زیاد خوب نیست و همین انتخابها هستند که آینده هر بازیگری را رقم می زنند. ما نمی توانیم سینمای کشور عزیزمان ایران را با هیچ جای دنیا مقایسه کنیم لیکن در سینمای کشور عزیزمان ایران هیچ چیز استاندارد نیست. با وجود اینکه صنعت سنما سالهاست در کشور وجود دارد ولی هنوز به بلوغ نرسیده و آدمها بسیاری مواقع راجع به سینما سلیقه ای عمل می کنند.

تهامی اضافه کرد: سینمای کشور عزیزمان ایران بازیگران بزرگ و پتانسیل فراوانی را در اختیار دارد. بازیگرانی که بدون شک این روزها در منزل هایشان تلف می شوند. انرژی و استعدادی که در پی سالها تجربه می تواند به خلق بازی های درخشان بینجامد ولی متاسفانه به علت نبود فیلمنامه و نپرداختن به این نسل به طور کامل هدر رفته است.

این بازیگر سینما اخلاق در بازیگری را مهم دانست و افزود: احترام گذاشتن به مخاطب و حفظ اخلاق در بازیگری در شرایط امروز سینما بسیار سخت شده است هست. سینما بسیار بی رحم شده است و گاهی بازیگر را به بعضی گزینش ها مجبور می کند. اگر بخواهید به عنوان یک بازیگر کار خوب بازی کنید موانع زیادی وجود دارد و متاسفانه گاهاً این موانع خود بازیگران و صورت های معروف سینما می شوند. هنرمندانی که گه گاه بیش از آنکه در کنار یکدیگر بایستید برابر یکدیگر قرار می گیرند.

شرایط بد مالی بازیگران را به گزینش اشتباه مجبور می‌کند/ از هنرمند افسرده نمی‌ت

بازیگر فیلم “ساحره” به همین جهت تصریح کرد: این را هم نباید فراموش کرد که بعضی بازیگران به خاطر شرایط مالی مجبور به گزینش بعضی آثار می شوند که آن گزینش نادرست هنگامی که تکرار شود معیارهای آن بازیگر را عوض کردن می دهد. همین تکرر در انتخابهای غلط مسیر یک بازیگر را به سمت معمولی شدن می برد. نوع گزینش هر بازیگر وی را از سایر بازیگران جدا می کند.

وی نه گفتن به بعضی پیشنهادات را مهم خواند و افزود: خود من به شخصه علی رغم تمام مشکل ها با نه گفتن به کارم ادامه داده ام. ما بازیگران کارنامه کاری خود را با کارهایی که در آنها بازی نمی کنیم ساخته ایم. هنگامی که یک بازیگر سختگیرانه عمل کند پیشنهادات متفاوتی هم به او می شود. البته یادمان نرود این سختگیری باعث پرسشها فراوانی می شود که باید آنها را تحمل کرد.

بازیگر فیلم “رگ خواب” گفت: بعضی بازیگران به خاطر شرایط مالی مجبور به گزینش بعضی آثار می شوند که آن گزینش نادرست هنگامی که تکرار شود معیارهای آن بازیگر را عوض کر

بازیگر فیلم به رنگ ارغوان در خصوص لزوم زندگی سالم هر هنرمند اضافه کرد: بدون شک زندگی شخصی هنرمند تاثیر فراوانی در موفقیت های او خواهد داشت ولی یادمان نرود از بین بردن بازیگران بزرگ زیاد به بی مهری مسئولین بر می گردد. باید به هنرمند توجه خاص ای داشت. مسئولین باید مراقب هنرمند واقعی باشند و از او حمایت کنند.

وی در همین رابطه ادامه داد: هنگامی که یک هنرمند ذهنش درگیر بدهی و پرسشها مالی و روزانه باشد روحش افسرده و فرسوده می شود. از چنین هنرمندی نمی توان توقع داشت همواره مثل کوه در راه خود ثابت قدم باشد. هنرمند در صورت حمایت می تواند توقعات دیگران را بر آورده کند.

شرایط بد مالی بازیگران را به گزینش اشتباه مجبور می‌کند/ از هنرمند افسرده نمی‌ت

بازیگر فیلم “آشوب” کمرنگ شدن نقش خانواده در سینمای کشور عزیزمان ایران را ناراحت کننده خواند و اذعان کرد: کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما را می توان از ابعاد متفاوتی بررسی کرد که یکی از بخش های مهم آن نبود فیلمنامه و نوشته نشدن نقش جهت این گروه سنی است.

وی به همین جهت ادامه داد: همچنین یکی دیگر از دلایل کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما کمبود بازیگران در سنین متفاوت است و از سویی بازیگران از یک سنی که می گذرند دوست ندارند نقش پدر و یا مادر را بازی کنند. این را هم نباید فراموش کرد اگر بازیگر بخواهد در نقشی کوتاه به ایفای نقش پدر یا مادر بپردازد باید آن به خوبی پردازش شده است باشد.

بازیگر فیلم “رگ خواب” راجع به فعالیت های آتی خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: امسال به احتمال فراوان در جشنواره بین المللی فیلم فجر با فیلم تازه “احمد کاوری” حضور خواهم داشت. فیلمبرداری اثر به آخر رسیده و امیدوارم که به جشنواره برسد. علاوه بر آن در حال حاضر پیشنهادات بسیاری را از سینما و تلویزیون دریافت کرده ام و مشغول مطالعه آنها هستم تا به امید خدا جهت سال تازه با یکی از این آثار جلوی دوربین بروم.

وی درخصوص ایفای نقشی تاثیرگذار بعد از فیلم “رگ خواب” اشاره کرد: من همواره روحیه خود جهت ایفای عالی ترین نقش و تلاش جهت بازی را حفظ می کنم و مابقی به خود اثر بستگی دارد تا چه اتفاقی را جهت من رقم بزند. من همواره به دنبال نقش های خاکستری هستم لیکن احساس می کنم این نقش ها ابعاد مختلفی دارند و شخصیت پردازی جهت آنها بهتر صورت گرفته است.

بازیگر فیلم “اعتراف” راجع به نقش خود در فیلم “کروکودیل” اشاره کرد: نقش های خاکستری فراز و فرودهای بسیار خوبی دارند و همین قضیه این امکان را به بازیگر می دهد تا توانایی های بیشتری از خود بروز دهد. نقش من در فیلم کروکودیل دقیقاً نقشی خاکستری هست. فردی که به علت عدم دریافت احترام بابت کاری که انجام داده وارد موضوعی چالش برانگیز می شود.

بازیگر فیلم “از دور دست” راجع به اوضاع کنونی اینترنت در کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: واقعیت امر به سرعت و مقطعی نمی شود با پرسشها اینترنت روبرو شد. حل این پرسشها نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت و مدون دارد. متاسفانه اینترنت به سمتی رفته که تنها به پرسشها و بخش های منفی هر اتفاقی می پردازد. با توجه به وضع فعلی بعید می دانم حاشیه سازی های موجود در اینترنت به آسانی و به این زودی ها حل شوند لیکن این اتفافات با تصمیم یک یا دو فرد حل نمی شود و باید همیتی ملی جهت مقابله با آن وجود داشته باشد.

وی نظرات شخصی در شبکه اینستاگرام را کاملاً سلیقه ای دانست و افزود: متاسفانه بعضی افراد از جمله بازیگران و صورت های معروف بدون اینکه هیچگونه شناختی نسبت به آن شخص یا مساله داشته باشند در اینترنت اظهار نظر می کنند. اینگونه اظهار نظرات نه در خور بازیگران و صورت های معروف و نه در جایگاه و شایسته مردم کشور عزیزمان ایران است.

بازیگر فیلم “نسل جادویی” ادامه داد: هنوز آشنایی درستی نسبت به اینترنت وجود ندارد و انگار همه می خواهند صرفاً در این فضا از هم انتقام بگیرند. من تمام تلاشم بر این بوده که در این سالها جز در مسائلی که نسبت به آنها آگاهی ندارم نظری را ارائه ندهم ولی این نوع نگاه چندان همگانی نیست.

بازیگر فیلم “بی خداحافظی” حرکت سینمای روز کشور عزیزمان ایران به سمت گیشه را نامناسب دانست و تاکید کرد: متاسفانه این روزها همه چیز سینما به گیشه و فروش ختم می شود. تولید کنندگان و تهیه کنندگان صرفاً به دنبال این هستند که سراغ آثاری بروند که در کمترین وقت تولید بیشترین فروش را داشته باشند. این نوع نگاه به سینما توهین به شعور مخاطب است و متاسفم که سینمای ما با چنین آثار کمدی و سطحی روبرو شده است است.

تهامی پرداختن به پرسشها مهم و جدی جامعه را نیاز مهم سینما خواند و خاطرنشان کرد: اینکه سینما باید جالب بوده و تولید سرمایه کند قابل قبول است ولی این نیست که این نشانه تنها از طریق آثار سطحی و مبتدل کمدی حاصل شود بلکه طی سال گذشته دیدیم که سینما می تواند با آثار جدی هم فروش خوبی را تجربه کند. به عنوان مثال رگ خواب ثابت کرد که می توان با فیلمی که مفرح و شاد نیست و تنها دو بازیگر مهم دارد هم مخاطب را به سینما جذب کرد. این صرفاً در مورد رگ خواب نبود و سینمای شریف ما ثابت کرد که می توان بدون کارهای سطحی هم می شود فروش خوبی را به ثبت رساند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ایام عید آرزوی خود جهت مردم را اینگونه تشریح کرد: امیدوارم سال 97 جهت مردم کشور عزیزمان ایران سالی پر از سلامتی و به دور از پرسشها مالی و معیشتی باشد. متاسفانه شرایط اقتصادی چندان مناسب نیست و به همین علت ارتباط انسان ها با یکدیگر کمتر از گذشته شده است است.

بازیگر فیلم “گام های شیدایی” آرزوی خود جهت سینمای کشور عزیزمان ایران را آرزویی دست یافتنی خواند و ادامه داد: امیدوارم سینمای کشور عزیزمان ایران روند صعودی خود را در سال 97 با قدرت بیشتری پیگیری کرده و رشد قابل توجهی را در این سال شاهد باشیم.

تهامی با اشاره به سال پرکار سینمایی خود راجع به برنامه خود جهت تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: سال 96 سالی شلوغ و پر از کار بود و امیدوارم بتوانم در این روزها سفری خوب و آرام را تجربه کنم.

واژه های کلیدی: ایران | سینما | هنرمند | بازیگر | سینمای | هنرمند | بازیگری | سینمایی | بازیگران | فیلمنامه | هنرمندان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار